REPUBLIKA HRVATSKA
Trgovačko-ugostiteljska škole
Karlovac, Radićeva 8 i 10
KLASA:003-06/12-01/08
URBROJ:2133-46-01-12-01
Karlovac, 24.2.2012.
Sukladno članku 93. Statuta Trgovačko-ugostiteljske škole, Karlovac, ravnateljica Škole Ljiljana Šegavić, dipl.ing. donijela je 24.2.2012. godine
PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA
-
Preuzimanje robe, usluga, praćenje radova
Zaposlenik koji je predložio nabavu preuzima robu, odnosno prati obavljanje naručenih i ugovorenih usluga i radova.
-
Provjera vrste, količine, kvalitete i ostalih sastojaka u skladu s naručenim ili ugovorenim
Zaposlenik koji je predložio nabavu, prigodom preuzimanja naručenog, svojim potpisom i upisom datuma preuzimanja na otpremnici, fakturi ili obračunskoj situaciji potvrđuje da je obavljena suštinska kontrola isporučene robe, obavljenih usluga i radova (provjerom vrste, količine, kvalitete i ostalih sastojaka isporučenog s naručenim ili ugovorenim).
-
Zaprimanje računa dobavljača
Tajnica Škole zaprima račun dobavljača i na njega upisuje datum primitka te ga prosljeđuje voditelju računovodstva. Voditelj računovodstva provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole te kompletira račun s narudžbenicom i otpremnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi ili radu.
-
Davanje potvrde da je moguće izvršiti plaćanje po primljenoj fakturi, ugovoru ili obračunskoj situaciji
Voditelj računovodstva nakon kompletiranja računa stavlja svoj potpis na račun kojim odobrava njegovo evidentiranje u računovodstvenom sustavu i račun dostavlja ravnatelju Škole na odobravanje plaćanja.
-
Odobravanje plaćanja
Ravnatelj Škole po zaprimanju računa od voditelja računovodstva, koji je odobrio evidentiranje u računovodstvenom sustavu, svojim potpisom na računu i stavljanjem datuma daje nalog za plaćanje računa u skladu s datumom dospijeća.
VI. Javnost procedure
Procedura zaprimanja i preuzimanja računa dostupna je svim zaposlenicima Škole na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.
Ravnatelj:
Ljiljana Šegavić, dipl.ing.