REPUBLIKA HRVATSKA
Trgovačko-ugostiteljska škola
Karlovac, Radićeva 8 i 10
KLASA: 003-06/12-01/09
URBROJ:2133-46-12-01-1
Karlovac, 24.2.2012.
Sukladno članku 93. Statuta Trgovačko-ugostiteljske škole, Karlovac, ravnateljica Škole Ljiljana Šegavić, dipl.ing. donijela je 24.2.2012. godine
PROCEDURU STVARANJA OBVEZA ZA KOJE
NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
I. Pokretanje postupka nabave
Nositelj poslova i aktivnosti, odnosno svaki zaposlenik Škole iz djelokruga svoga rada, pokreće postupak nabave roba, opreme, korištenja usluga ili obavljanje radova podnošenjem prijedloga nabave na način da ispuni narudžbenicu ili pribavi nacrt ugovora.
II. Kontrola usklađivanja nabave s financijskim planom
Voditelj računovodstva u suradnji s ravnateljem Škole po zaprimanju prijedloga provjerava je li prijedlog (ispunjena narudžbenica ili nacrt ugovora) u skladu s financijskim planom i jesu li financijska sredstva za nabavu dostupna. Stavljanjem svojeg potpisa (parafa) na prijedlog nabave potvrđuje se usklađenost s planom i dostupnost sredstava.
III. Dodatna provjera i pokretanje nabave
Ravnatelj Škole u roku ne dužem od 15 dana dodatno provjerava stvarnu potrebu za predmetom nabave i stavljanjem svog potpisa na narudžbenicu ili ponuđeni nacrt ugovora odobrava pokretanje nabave za svu nabavu čija vrijednost ne prelazi 70.000,00 kuna.
IV. Javnost procedure
Procedura stvaranja obveza, za koje nije potrebna procedura javne nabave, dostupna je svim zaposlenicima Škole na mrežnim stranicama i na oglasnoj ploči Škole.
Ravnateljica
Ljiljana Šegavić, dipl.ing.