2012-03-01 08:20:30 PROCEDURA ZA PRIMANJE I PROVJERE RAČUNA REPUBLIKA HRVATSKA Trgovačko-ugostiteljska škole Karlovac, Radićeva 8 i 10 KLASA:003-06/12-01/08 URBROJ:2133-46-01-12-01 Karlovac, 24.2.2012.
Sukladno članku 93. Statuta Trgovačko-ugostiteljske škole, Karlovac, ravnateljica Škole Ljiljana Šegavić, dipl.ing. donijela je 24.2.2012. godine
PROCEDURU ZAPRIMANJA I PROVJERE RAČUNA
Zaposlenik koji je predložio nabavu preuzima robu, odnosno prati obavljanje naručenih i ugovorenih usluga i radova.
Zaposlenik koji je predložio nabavu, prigodom preuzimanja naručenog, svojim potpisom i upisom datuma preuzimanja na otpremnici, fakturi ili obračunskoj situaciji potvrđuje da je obavljena suštinska kontrola isporučene robe, obavljenih usluga i radova (provjerom vrste, količine, kvalitete i ostalih sastojaka isporučenog s naručenim ili ugovorenim).
Tajnica Škole zaprima račun dobavljača i na njega upisuje datum primitka te ga prosljeđuje voditelju računovodstva. Voditelj računovodstva provodi formalne provjere svih elemenata računa i matematičke kontrole te kompletira račun s narudžbenicom i otpremnicom odnosno zapisnikom o obavljenoj usluzi ili radu.
Voditelj računovodstva nakon kompletiranja računa stavlja svoj potpis na račun kojim odobrava njegovo evidentiranje u računovodstvenom sustavu i račun dostavlja ravnatelju Škole na odobravanje plaćanja.
Ravnatelj Škole po zaprimanju računa od voditelja računovodstva, koji je odobrio evidentiranje u računovodstvenom sustavu, svojim potpisom na računu i stavljanjem datuma daje nalog za plaćanje računa u skladu s datumom dospijeća.
VI. Javnost procedure Procedura zaprimanja i preuzimanja računa dostupna je svim zaposlenicima Škole na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.
Ravnatelj:
Ljiljana Šegavić, dipl.ing.
|
Trgovačko-ugostiteljska škola Karlovac |